عصر دیجیتال Secrets

Wiki Article

تحول دیجیتال، جورج وسترمن، اندرومکافی،دیدیه بنه، ترجمه: مهدی شامی زنجانی، شادی ایراندوست، انتشارات نص، ۱۳۹۶٫

خدمات مالی دیجیتال را می‌توان به‌عنوان عملیات مالی با استفاده از فناوری دیجیتال، از جمله پول الکترونیکی، خدمات مالی تلفن همراه، خدمات مالی آنلاین، حساب بانکی از طریق موسسات بانکی یا غیر بانکی تعریف کرد که می‌‌تواند شامل معاملات مختلف پولی مانند سپرده‌گذاری، دریافت و ارسال وجه، دادن اعتبار، پس‌انداز، مستمری بازنشستگی و بیمه باشد.

حلقه مفقوده مدیریت ریسک در نظام بانکی/ شاکله بانکداری بدون…

همه انقلاب های صنعتی بر مبنای پیشرفت های تکنولوژیکی انجام شده اند. عصر فناوری اطلاعات باعث کم شدن فاصله شد و سرعت تبادل اطلاعات را بالا برد. همچنین امکان پردازش حجم بالای داده ها را فراهم نمود. 

آقای دکتر شامی زنجانی، مدیر گروه تحول دیجیتال دانشگاه تهران هستند. ایشان همچنین ترجمه کتابهای خوبی همچون “تحول دیجیتال” نوشته جورج وسترمن و کتاب “ماتریس دیجیتال” نوشته ونکات ونکاترامان را به انجام رسانده است. 

اینترنت پلتفرم فناوری جهانی جدیدی را ایجاد کرده است که محصولات خدمات استراتژی ها و مدل های کسب و کار جدید بر پایه آن ساخته می شوند.

واقعیت آن است که بسیاری از روال‌های عادی استفاده شما از رسانه‌ها، نه از روی انتخاب آگاهانه که ناشی از تقلید خوش‌بینانه از اطرافیان است؛ اطرافیانی که از نظر اندیشه‌ها و افکار و سن‌وسال و جایگاه و موقعیت اجتماعی، شباهتی به شما ندارند و حتی نوجوان نیستند!

امروزه بیش از پیش شاهد گسترش ?????? هوش مصنوعی در تمامی ابعاد زندگی هستیم و در بسیاری از امور جایگزین انسان شده است. جایگزینیِ انسان تنها هدفِ هوش مصنوعی نبوده و این روزها همکاری و یاری رساندن آن به انسان بیشتر از قبل مورد توجه قرار گرفته است.

کنتور آب دیجیتال نمونه‌ای از تجهیزات کاربردی برای تعیین میزان آب مصرفی در ساختمان است. نحوه عملکرد کنتور آب دیجیتال به این شکل بوده که سنسور روی کنتور به نمایشگر متصل شده و به ازای مقدار آب خروجی یک عدد مشخص را روی نمایشگر نشان می‌دهد.

Extra normally "ultramarine blue" can seek advice from a vivid blue. The expression "ultramarine green" signifies a dim environmentally friendly, barium chromate is usually called "ultramarine yellow".

سواد رسانه‌ای-اطلاعاتی: پیش زمینه‌ای از آموزش دقیق و دائمی

کنتور آب دیجیتال برای نصب در ساختمان‌های آپارتمانی و مصارف صنعتی کاربرد زیادی دارد. امروزه استفاده از نوع کنتور فرعی آب دیجیتال برای جلوگیری از تداخل اندازه مصرف واحد‌های آپارتمانی در هنگام تعیین میزان هزینه پرداختی برای مصرف آب نقش اساسی دارد.

Ultramarine 1035 is on the market in inside or exterior and may be utilised Together with the recommended white foundation-coat.

امروزه برای بیشتر شرکتهای تجاری استفاده از فناوری اینترنت یکی از ضرورت های کسب و کار و مزیت رقابتی محسوب می شود.

Report this wiki page